Két héten át két keréken!

admin   2016-07-23   Nincs hozzászólás

gyerek kerékpárokA nyár idén nagyon izgalmasan indult. A vakáció első hónapjában kerékpártúrát szerveztünk a gyerekekkel. Már régen vágytunk rá, de meg kellett várnunk azt, hogy mindkét gyerkőcünk elég nagy legyen egy ilyen hosszú túrához. Most, hogy már elmúltak tíz évesek bátran szervezhettük az első komolyabb családi bringatúránkat. A biciklis nyaraláshoz azonban két új bringára volt szükségünk. A gyerekek ugyanis kinőtték a régi gépeket, ezért újakat kerestünk a webáruházak polcain. A túra legnagyobb kiadása várhatóan tehát a két új kerékpár beszerezése volt. Így készültünk, ám mégsem így lett. A Kellys kerékpárok ugyanis 6 hónapos ingyen hitellel is megrendelhetőek, így ráérünk később, részletekben fizetni az új bicajokért. Nagyszerű volt a kerékpáros vakáció, jó időt fogtunk ki és minden nap új élményeket szereztünk. A fiúk örömmel ültek minden nap az új, nagyobb biciklijükre és gond nélkül teljesítették az aznapra kitűzött távokat. Két hét két keréken a családdal, nincs ennél jobb vakációkezdés!